Правління Укрзалізниці затвердило документ, який буде представлений клієнтам компанії для ознайомлення вже в найближчому майбутньому. Зважаючи на вплив бізнес-спільноти та у зв’язку зі складними економічними умовами, редакцію документа суттєво змінили. В Укрзалізниці наголошують, що кінцевий варіант Договору максимально відповідає інтересам учасників перевізного процесу.
Rail.insider публікує проєкт Договору та основні тези, що у ньому значаться.
Згідно з проєктом Договору:
- плата за надання послуг на малодіяльних станціях для маршрутних поїздів не нараховуватиметься;
- списання коштів замовників можливе лише за умови наявності для цього достатніх правових підстав;
- конкретизовано відповідальність Перевізника за пошкодження вагону замовника з його вини під час перевезення;
- конкретизовано причини відмови Перевізником погодження планів перевезення вантажів, а також зменшено можливості для такої відмови;
- конкретизовано порядок врахування пропозицій замовників до умов договору;
- збільшено строки, у які сформовані Перевізником документи мають бути підписані замовниками;
- встановлено дзеркальну відповідальність за подавання неочищеного вагона Перевізника;
- уніфіковано умови надання послуг з організації накопичення вагонів та перевезення спеціальних вантажів;
- впроваджено контроль використання кодів платника.
Крім того, з 1 жовтня Укрзалізниця:
- Не нараховуватиме компенсацію порожнього рейсу після здвоєних операцій у вагонах Перевізника.
- Зрівняє умови перевезень у вагонах Укрзалізниці маршрутними поїздами всередині країни та у міжнародних перевезеннях.
- При розрахунку плати за використання вагонів Перевізника при маршрутних міжнародних перевезеннях застосовуватиметься швидкість 320 км на добу замість попередніх 200 км на добу.
За нашою інформацією, договір в УЗ планують оприлюднити 31 травня, а після 30-денного терміну він має вступити в дію.
Нагадаємо, наприкінці лютого Перевізник оприлюднив перший проєкт договору з організації перевезення вантажів. Він мав “запрацювати” з 1 квітня. Проте через скарги бізнесу та карантин, УЗ відклала введення його в дію до 1 червня, аби врахувати зауваження.
Раніше, Rail.insider публікував аналіз попередньої редакції договору у матеріалах з обмеженим доступом “Статистика та Аналітика. Розширена Версія”.
Ознайомитись з договором можна тут:
Проєкт нового Договору
2020_05_14_Проект_Договору_на_правлінняЦМК_ЦЮ (5).docx
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











