Міжнародні новини, Новини

У порту Ґданська заявляють про готовність до запуску транспортного коридору “Балтійське – Чорне море” 

Портал railfreight.com опублікував матеріал щодо планів УЗ та PKP Cargo створити транспортний коридор з Туреччини до Польщі, т.з. “Балтійське – Чорне море”.

Зауважується, що порт Ґданськ та Польща готові рухатися вперед. Однак відсутність залізничних сполучень через Україну та роль Туреччини у наступні роки є вирішальними для завершення проєкту.

За словами Славоміра Міхалевські, віцепрезидента з фінансів порту Ґданськ, порт протягом останніх років демонструє ріст вантажообігу. Торік він перевантажив 48 млн тонн вантажу.

Крім цього, Міхалевські заявив, що перевезення між Польщею та Україною значно зросли між 2018-2020 роками. Останніми роками Ґданськ активізував інвестиції в модернізацію своєї залізничної системи, побудувавши 80 км нових колій та модернізувавши три вантажні станції.

Також останні роки були модернізована залізнична інфраструктура прикордонних пунктів Медика та Дорогуськ, які готові впоратися зі збільшеними пропускними можливостями та обсягами перевезень.

«Порт уже готовий, ми просто очікуємо від наших українських колег вживання заходів», – заявив Міхалевські.

Зауважено, що наразі транспортування товарів до скандинавського регіону занадто довге й новий маршрут виведе товарообіг між цими регіонами на новий рівень.

Проте однією з проблем є відсутність ланки  залізничної системи України. Зокрема, інфраструктура в Польщі готова, морські порти в Чорному й Балтійському морях існують. Проєкту потрібне лише покращення залізничного сполучення між українськими портами та Польщею, щоб повністю функціонувати.

Загалом, очікується що маршрут розпочне свою діяльність протягом 1 кварталу 2021 року. Маршрут з’єднає Туреччину з українським портом Чорноморськ та залізничним терміналом Славків у Польщі.

Зауважено, що зацікавленість до проєкту також проявляють і два шведські порти – Євле та Норрчепінг.

Нагадаємо, раніше у PKP CARGO заявили, що ведуть переговори щодо запуску інтермодальних перевезень в Україну із застосуванням перевантажень на терміналі в Медиці.

У Польщі наголошують, що PKP CARGO CONNECT, маючи мережу контейнерних терміналів, здатна реалізувати повний логістичний ланцюг, і в цьому проєкті ключовим є термінал у Медиці (13 га) з великим складом та наявністю як широкої колії, так і євроколії.

Читайте також