Новини, Тарифи

В Укрметалургпромі кажуть про потребу у послідовній та передбачуваній тарифній політиці УЗ

Гірничо-металургійний комплекс перебуває у стані важкої кризи, і потребує для відновлення державної підтримки, у тому числі – у питаннях тарифної політики, яка має бути послідовною і передбачуваною. Про це розповів президент ОП “Укрметалургпром” Олександр Каленков під час онлайн-дискусії щодо стану української металургії, повідомляє Rail.insider із посиланням на «Цензор.НЕТ».

“Тарифи Укрзалізниці на перевезення вантажів зросли у минулому році на 70%. Я розумію Укрзалізницю: колії обстрілюють, набагато зменшилися обсяги перевезень, а в них є постійні затрати. Але в Укрзалізниці є змога звертатися до наших партнерів, і отримувати фінансування та грантові кредити на пільгових умовах”, – сказав Олександр Каленков.

Те ж саме, за його словами, стосується і Укренерго – вона, як державна компанія, теж «може звертатися напряму до партнерів для того, щоб отримати на десятки років довгострокове фінансування, на відміну від приватних компаній – які наразі не мають змоги отримати запозичення».

“Приватні компанії, які ще працюють, які ще споживають електроенергію і щось возять по УЗ, не мають змоги отримати фінансування. І держава могла би у сфері енергії, у сфері тарифної політики зіграти свою роль, і перекласти фінансування на наших партнерів, щоб таким чином підтримати економіку. Адже якщо підприємство споживає електроенергію – значить, воно все ще працює. Якщо воно щось возить Укрзалізницею чи перевалює в портах – вони ще працюють. І їх треба підтримати за рахунок стримування тарифів на передачу електроенергії, на диспетчеризацію, на тарифи Укрзалізниці, які зросли за останній рік”, – вважає президент асоціації “Укрметалургпром”.

В ході заходу зазначалося, що ГМК переживає важку кризу через втрату підприємств, брак персоналу та складну логістику, адже через обстріли та заблокування чорноморських портів обсяги виробництва та експорту у галузі обвалилися.

Раніше повідомлялося, що напочатку 2023 року планується впровадити нову систему тарифоутворення. Згідно із нею має дещо зрости вартість перевезення руди, проте знизитися тариф на перевезення чорних металів. Найбільше тарифна реформа вплине на вартість перевезень щебеню. З іншого боку протягом 2022 року знизилися ставки на використання рухомого складу УЗ, що застосовується для перевезень продукції ГМК. Крім того, торік прдовжували діяти довгострокові контракти на користування піввагонами ЦТЛ.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати