Новини, Укрзалізниця

В Укрзалізниці розповіли, як пасажирам убезпечити себе під час мандрівки потягом

У разі виникнення конфліктної ситуації між пасажирами є відпрацьований алгоритм дій. Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу товариства.

«Останнім часом розголосу набуває ситуація, що сталась у поїзді № 092 Львів—Київ (спроба зґвалтування пасажирки). Звертаємо вашу увагу, що у разі виникнення конфліктної ситуації між пасажирами поїзні бригади УЗ мають чіткий та відпрацьований алгоритм дій. Є він і для пасажирів», — наголошується у повідомленні.

Так, про ситуацію необхідно відразу повідомити провідника та/або начальника поїзда. Він у свою чергу запропонує розсадити пасажирів, якщо є потреба.

За можливості зафіксуйте конфлікт на відео або залучіть свідків.

Якщо громадський порядок продовжують порушувати, то начальник поїзда викличе поліцію на найближчу станцію. Правоохоронці складуть протокол про порушення за підписом двох свідків, а порушника буде знято з поїзда.

Зауважується, що у питанні безпеки пасажирів Укрзалізниця діє у кількох напрямах:

  • налагоджує співпрацю з Національною поліцією України;
  • проводить роботу з провідниками та начальниками поїздів щодо їхньої поведінки у конфліктних і непередбачуваних ситуаціях;
  • модернізує рухомий склад. Так, нові вагони обладнані системами відеоспостереження, кнопкою виклику провідника, триває робота над встановленням індивідуальних сейфів та доданням сигналізації на двері купе.

Окрім того, у компанії працюють над тим, аби пасажир під час оформлення квитка онлайн мав можливість вибрати собі місце з огляду на гендерну приналежність.

Читайте також