Новини, Укрзалізниця

УЗ заробила майже пів мільярда гривень завдяки аукціонам на зерновози у ProZorro

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін розповів в інтерв’ю «НВ Бізнес» про запровадження аукціонів з розподілу зерновозів через ProZorro.Продажі. Про це пише Rail.insider із посиланням на портал для співробітників УЗ.

«Через тиждень після початку роботи ми виставили вагони на ProZorro. 20 серпня ми з колегами обговорювали це питання. Тоді оренда нашого зерновоза коштувала 540 грн/добу. А я, будучи аграрієм в минулому житті, знав, що ціна на ринку вже удвічі вища. Але щоб підняти ставку, треба було провести дослідження ринку, подати «представлення на тарифну комісію Укрзалізниці, яка повинна 26 числа засісти і прийняти рішення». Коротше, я зрозумів, що ми загубимося. Але ми пішли іншим шляхом — виставили вагони на аукціон на ProZorro», — розповів очільник УЗ.

Він додав, що був опір всередині компанії. «Але знайшлася одна людина, яка підняла руку, сказала: «Все можливо сьогодні до 20:00». Ми до 19:50 погоджували останнє розбиття лотів і викинули того ж дня вагони на аукціон. Перші торги показали підвищення ціни удвічі. Ми продали на аукціоні перші зерновози більш ніж по 1000 грн/добу», — зауважив Олександр Камишін.

За його словами, на 6 тис. зерновозах УЗ недозаробляла приблизно 3 млн грн/добу. «Але ми заручилися підтримкою влади і бізнесу й утримали історію з аукціоном», — наголосив голова правління.

Він також розповів, що «тільки за цей місяць зерновози дали плюс 478 млн грн».

Окрім того, Олександр Камишін назвав основні завдання для вантажних перевезень: «Перше — відремонтувати інфраструктуру, щоб підвищити швидкість руху. Друге — підняти локомотиви, щоб скоротити час звернення вагонів. І третє — зберегти прозорий, комфортний для бізнесу механізм фрахту вагонів».

Як повідомлялося раніше, під час аукціонів щодо повагонних відправок у зерновозах на грудень ставки зросли майже вдвічі.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також