Новини, Перевезення

В УЗ пояснили, чому в цементовозах перевозили інші вантажі

Про причини перевезення у цементовозах інших вантажів та погіршення обороту хоперів написав на своїй сторінці у Facebook заступник директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

Зауважимо, що Асоціація виробників цементу України заявила про зростання обороту вагонів на 80—100%. Також в «Укрцементі» закидали УЗ щодо непрозорого розподілу вагонів-цементовозів на ринку, незважаючи на аукціони ProZorro, а також щодо випадків використання спеціалізованих вагонів для транспортування щебеню.

«Аукціон об’єктивно найпрозоріший механізм розподілу вагонів. Дав найкращу ціну — отримав вагон!» — прокоментував Валерій Ткачов.

Також він зазначив, що наразі середньодобове навантаження цементовозів по мережі УЗ сягає 456 вагонів, зокрема філії «Центр транспортної логістики» товариства — 189. Щодня Укрзалізниця виставляє на аукціони 90 цементовозів парку філії «ЦТЛ». Щоправда, останнім часом розігрують лише 40 вагонів (лоти по 10 і 20 одиниць). На маршрут із 50 цементовозів спочатку були охочі, а тепер він залишається незатребуваним.

Представник УЗ висловив припущення про те, що необхідно подрібнити лот на групи по 10-20 цементовозів.

«Що ж до використання цементовозів під перевезення інших вантажів, УЗ буде задіювати цей род рухомого складу під перевезення інших вантажів при падінні попиту з боку цементників! Вагони УЗ мають не стояти, а заробляти гроші! Стосовно погіршення обороту цементовозів зауваження справедливе. Ускладнює ситуацію те, що найбільший виробник цементу розташовується на Львівській залізниці, а основні споживачі цементу — навколо Київської агломерації. Скажімо так, це не найпростіші в перевізному плані дільниці», — наголосив заступник директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця».

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також