Голландська логістична компанія Nunner і китайська Tiedada обрали маршрут для перевезення вантажів з Китаю до Європи в обхід РФ. Про це пише Rail.insider із посиланням на railfreight.
«На тлі шокуючих подій та людської трагедії, що зараз відбувається в Україні, ми намагаємося зберегти ланцюг поставок між Азією та Європою недоторканим, щоб наші клієнти в Європі та решті світу отримували необхідні постачання», — зауважили у Nunner.
Новий маршрут переважно проходить так званим Середнім коридором: з Китаю до Казахстану, через Каспійське море до Азербайджану, а потім через Грузію до Ізміта і, зрештою, до Стамбула в Туреччині. У Стамбулі вантаж знову перевантажують на судно, цього разу до Трієста (Італія). З адріатичного портового міста вантаж потрапляє до Дуйсбурга.
«З Дуйсбурга наш спільний поїзд Дуйсбург—Амстердам перевозить контейнери (FCL і LCL) з кінцевим пунктом призначення у Великобританії та в інших зарубіжних напрямках», — додали у Nunner.
Маршрут через Туреччину отримав значне поширення після вторгнення РФ в Україну. Адже найпопулярніший залізничний вантажний коридор між Китаєм та Європою проходить через територію РФ. «Середній коридор зараз видається єдиною життєздатною альтернативою для тих, хто не хоче мати справу з РЖД. Південний коридор, який проходить через Іран і Туреччину, є третім варіантом, але оскільки Іран також підпадає під санкції США, зараз цей маршрут не викликає великого інтересу», — зауважується у повідомленні.
Водночас наголошується, що середній коридор існує вже багато років і демонструє деяке зростання, але є набагато менш конкурентоспроможним порівняно з основним маршрутом (Китай—Казахстан—РФ—Білорусь). Це пов’язано з тим, що ланцюжок поставок проходить через Каспійське та Чорне моря, тож підсумкова вартість відносно висока.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики