ДП «Залізниця Молдови» (Calea Ferată din Moldova) продовжує процес оптимізації структури та виробничого процесу. Вивільнені кошти передбачено спрямувати, зокрема, на виплату заборгованості із заробітної плати працівникам. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію підприємства.
Фахівці вивчили та проаналізували логістику перевезень на залізничній лінії країни та визначили, що частина залізничної інфраструктури вже багато років не використовується у виробничому процесі. Водночас утримання та обслуговування цих залізничних дільниць, будівель і допоміжних споруд призводить до невиправданих витрат, що ускладнює і без того непросте фінансове становище підприємства.
Тож до кінця поточного року 21 із 71 залізничної станції має бути перетворена на зупинні пункти.
Зауважується, що залізничний зупинний пункт передбачає посадку та висадку пасажирів на/з поїздів місцевого та приміського сполучення без отримання та видачі багажу, за відсутності обслуговуючого персоналу та за відсутності інших зручностей, характерних для станції.
«Рішення про зміну статусу станцій на залізничні зупинні пункти дасть змогу щомісяця перенаправляти приблизно 3 млн леїв на покриття заборгованості із заробітної плати працівникам, а також оптимізувати виробничий процес, зокрема щодо розширення та об’єднання сусідніх вузлових станцій», — наголошується у дописі.
Як повідомлялося раніше, залізниця Молдови прагне розвивати контейнерні перевезення.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики