Державна компанія 2TDK завершила будівництво мостового переходу в долині Віньян, який став найбільшим на лінії Дівача—Копер у Словенії. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railway Supply.
Міст довжиною 620 м і з опорами заввишки до 55 м з’єднує тунелі T7 і T8. Під час виконання робіт довелося працювати у складних геологічних умовах, що зумовили закладання фундаментів завглибшки до 40 м.
Проєкт нової залізничної лінії до Коперу, що доповнює магістраль і забезпечує доступ до морського порту, включає також вісім тунелів і дві мостові споруди: віадук у долині Глінщіца і міст у долині Габровіца. Його вартість сягає 1,109 млрд євро і фінансується з різних джерел, зокрема за кошти Європейського інвестиційного банку та Євросоюзу.
Введення в експлуатацію нової лінії у 2026 році дасть змогу збільшити пропускну спроможність з 90 поїздів на добу до 230, а також збільшить обсяг вантажних перевезень з 12 до 43 млн т на рік.
Цей проєкт важливий не лише для Словенії, а й для двох транс’європейських коридорів TEN-T: Балтика—Адріатика та Середземноморського.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики