Зернові становили майже третину вантажів, перевезених у контейнерах залізницею упродовж п’яти місяців поточного року. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію «ЕУ-Транс».
У січні–травні 2025 року обсяги перевезень вантажів у контейнерах становили 89 тис. 595 ДФЕ. Порівняно з аналогічним періодом 2024 року падіння сягає 24%. В експортному сполученні перевезено 55 тис. 528 ДФЕ (або 62% від загального обсягу).
Основна номенклатура вантажів за п’ять місяців 2025 року розподілена так:
- зернові вантажі — 27 тис. 534 ДФЕ, або 31% (порівняно з аналогічним періодом 2024 року частка зменшилась на 8%);
- чорні метали — 17 тис. 753 ДФЕ, або 20% (збільшення на 5%);
- макуха — 7 тис. 735 ДФЕ, або 9% (збільшення на 2%);
- олія — 6 тис. 835 ДФЕ, або 8% (збільшення на 2%);
- смоли синтетичні — 3 тис. 644 ДФЕ, або 4% (на рівні аналогічного періоду 2024 року);
- цукор — 3 тис. 122 ДФЕ, або 3% (на рівні аналогічного періоду 2024 року);
- хімікати — 2 тис. 893 ДФЕ, або 3% (збільшення на 1%).
Із загального обсягу завантажених контейнерів, перевезених залізничним транспортом територією України,рухомим складом філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «Укрзалізниця» транспортовано 15%. Порівняно з аналогічним періодом 2024 року частка знизилася на 13%.
Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця розглядає можливість збільшення вартості перевезень вантажів у контейнерах із вагою понад 26 т. Водночас бізнес закликає УЗ не підвищувати тарифи на контейнерні залізничні перевезення. Окрім того, у Levada Cargo вважають, що підвищення тарифів на контейнерні перевезення може загальмувати розвиток інтермодальних терміналів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики