Міжнародні новини, Новини

ZSSK планує взяти у лізинг 30 локомотивів Vectron

Словацький національний перевізник ZSSK має намір орендувати партію локомотивів Siemens Vectron. Про це пише Rail.insider із посиланням на Rail market.

Зараз компанія працює з 10 Siemens Mobility Vectron, а також локомотивами, які були виготовлені переважно в минулому столітті, серед них і модернізовані, такі як Class 361. Проте триває поступове виведення з експлуатації локомотивів Class 240 і Class 350, тож є потреба у сучасніших машинах.

Незважаючи на те, що ZSSK розширив парк новими машинами Skoda Group Panter і Stadler KISS, загальна нестача локомотивів залишається очевидною. Тому перевізник оголосив конкурс на довгострокову оренду мультисистемних Siemens Vectron. Ці локомотиви будуть не тільки забезпечувати перевезення на внутрішніх маршрутах, а й мати муть вирішальне значення для роботи на міжнародних ринках, зокрема у Чеській Республіці та Австрії, де ETCS Level 2 стане обов’язковим із січня 2025 року. Наразі цим вимогам відповідають лише локомотиви Class 361 та 383 (Vectron).

Варіант лізингу зумовлює нижчі початкові витрати та швидшу доступність. Договір також міститиме повний комплекс послуг із технічного обслуговування. Тендер передбачає поставку перших п’яти локомотивів до грудня 2024 року із наступними поставками в грудні 2025 та грудні 2026 років.

Відповідно до тендерної документації, ZSSK шукає Vectron із максимальною швидкістю 200 км/год, оснащений ETCS рівня 1 і 2 базового рівня 3. Із 15 локомотивів 12 мають бути версії A01, сумісної зі Словаччиною, Чехією, Угорщиною, Австрією, Німеччиною та Польщею. Дві машини мають бути моделі A17 із додатковою сумісністю зі Словенією та Хорватією, а один блок позначено як A35, із сумісністю з Італією.

Як повідомлялося раніше, ZSSK планує закупити до 40 контактно-акумуляторних поїздів.

.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також