Інфраструктура, Новини, Перевезення

Абрамович: Нова редакція закону про залізничні перевезення передбачає створення ринку пасажирських та вантажних перевезень

Нова редакція закону про залізничні перевезення, яку наразі розглядає парламент, передбачає створення ринку пасажирських та вантажних перевезень. Про це під час виступу на Всеукраїнському форумі «Україна 30 «Інфраструктура» заявив перший заступник міністра інфраструктури України Дмитро Абрамович.

«За цим законом стоїть конкуренція. Чому? Тому що цим законом ми вперше, мабуть, в історії країни, що стосується залізничного транспорту, зробимо, що залізниця – не дорівнює Укрзалізниці. Ми кажемо про те, що у нас через декілька років з’явиться нова реальність, і ми утворимо ринки перевезень – ринок пасажирських перевезень та ринок вантажних перевезень. Поряд з цим на цих ринках з’являтиметься конкуренція і потенційно інші суб’єкти, які не є Укрзалізницею», – зазначив він.

Крім того, заступник міністра повідомив, що будівництво нового високошвидкісного залізничного сполучення, імовірно, розпочнеться вже цього року.

«Ми вже цього року маємо надію, що почнемо будувати навіть невеликий шматок цього загального проєкту – Скнилів-Держкордон. Це фактичний конект Львова з Європою. Ми маємо надію, що нам вдасться це оперативно зробити. І це буде наш перший конект з Європою. І цей шматок буде потенційно початком високошвидкісного сполучення. Далі результати будемо мультиплікувати на весь проєкт і почнемо відповідне будівництво», – сказав він.

Нагадаємо, в Україні розпочинається проєкт високошвидкісного залізничного сполучення. Спочатку буде побудовано залізничну лінію зі швидкістю руху до 250 км/год та сучасну інфраструктуру для обслуговування InterCity та контейнерних перевезень у напрямку ЄС.

Читайте також