Французька компанія Alstom підписала Меморандум про взаєморозуміння з нафтогазовою компанією MOL щодо вивчення використання водневої технології для залізничного транспорту в Угорщині. Про це пише Rail.insider із посиланням на railway-news.
До 2050 року Європейський Союз має намір досягти нульових викидів. Угорщина прагне відігравати провідну роль у цьому переході, тож у межах своєї національної водневої стратегії країна досліджує доцільність впровадження водневої технології на залізничному транспорті.
Партнерство Alstom з MOL, яка виробляє та використовує майже 150 тис. т водню на рік, дасть змогу досліджувати потенціал постачання водню та розвитку відповідної інфраструктури в угорському залізничному транспорті.
«Створивши перший у світі водневий поїзд Coradia iLint, Alstom довела, що водневі поїзди є економічно ефективною та екологічно безпечною альтернативною технологією двигуна. Цим меморандумом про взаєморозуміння ми прагнемо поділитися нашим досвідом у водневих технологіях та допомогти Угорщині розпочати новий розділ у її залізничних перевезеннях: “еру нуля”», — заявив керуючий директор та генеральний директор Alstom в Угорщині Гашпар Балаш.
У повідомленні також зауважується, що у листопаді компанія заявила про партнерство з Hynamics для скорочення часу, необхідного для заправки водневих потягів, і співпрацю з Liebherr для оптимізації водневих паливних елементів.
Як повідомлялося раніше, Alstom розвиватиме виробництво в Угорщині.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











