Антимонопольний комітет України визнав дії тендерного комітету Укрзалізниці при закупівлі олив та мастильних матеріалів повністю правомірними. Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.
Зазначимо, що Укрзалізниця ще в грудні минулого року розпочала процедуру відкритих торгів закупівлі мастил на 2020 рік. Уже в січні підприємства, що постачають продукцію виробництва ТОВ «КСМ-Протек», оскаржили умови тендерної документації.
“Після того як Укрзалізниця внесла зміни, які вимагали учасники, ці ж підприємства подали повторні скарги. Як наслідок, кінцева дата подання тендерних пропозицій перемістилася аж на квітень”, – повідомили в компанії.
В Укрзалізниці зазначають, що тоді компанія розглянула усі пропозиції учасників та відхилила деякі з них за порушення умов тендерної документації.
“Так, зокрема, учасники ТОВ «Міроіл» (пропонував продукцію виробництва ТОВ НВП «Агрінол»), ТОВ «Август Пром», ТОВ «Торум», ТОВ «КСМ-Трейд» (усі троє пропонували продукцію виробництва ТОВ «КСМ-Протек») не надали повні копії нормативно-технічної документації, за якою виготовляється продукція. Утім, це не завадило цим учасникам оскаржити рішення тендерного комітету в АМКУ. При цьому оскаржували як відхилення власних пропозицій, так і намагалися довести, що пропозиції конкурентів мали «численні порушення». Однак, як показали результати розгляду скарг, АМКУ визнав дії тендерного комітету повністю правомірними”, – відзначили в УЗ.
В УЗ поскаржились, що окрім так званого “тендерного тролінгу” зазначеними фірмами була розпочата й інформаційна кампанія з метою дискредитувати дій Укрзалізниці.
“Так, зокрема, Укрзалізницю намагаються звинуватити в тому, що до тендеру не допустили компанії, які «пропонували ціни на 30% нижчі, ніж конкуренти». Наголошуємо, що ця маніпуляція розрахована на тих, хто не розуміє, як відбуваються тендери в системі Prozorro. Адже у цих тендерах ціна учасників не може бути відомою нікому аж до початку аукціону й станом на сьогодні він не проводився. А саме проведенню цього аукціону й заважають численні скарги”, – резюмували в УЗ.
Нагадаємо, що у 2020 році планова сума закупівель мастил для Укрзалізниці має бути більшою від 2019 року на 5-10%.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики