Частка навантаження в піввагони УЗ знизилась до 17.8% у 2020 році
Новини, Перевезення

«Артемсіль» просить МІУ посприяти забезпеченню вагонами

У компанії «Артемсіль» заявили про критичну ситуацію із забезпеченням рудників вагонами АТ «Укрзалізниця». Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу підприємства.

Державне соледобувне підприємство «Артемсіль» звернулося до Міністерства інфраструктури України задля вирішення питання забезпечення підприємства достатньою кількістю вагонів та зниження вартості перевезення вантажів.

«Йдеться про криті вагони та піввагони, в яких (за технічним станом) є право транспортувати сіль до країн СНД. Так, у жовтні поточного року при заявці на 202 криті вагони під навантаження до країн СНД було подано лише 74 вагони, або 36% від заявки. За загальної заявки 2685 піввагонів подано та завантажено 1502 вагони, або 56%», — зауважується у повідомленні.

У своєму зверненні компанія також акцентувала на постійному зростанні вартості тарифів на перевезення: «Після зростання коефіцієнтів до Збірника тарифів та збільшення ставки плати за використання власних вагонів АТ «Укрзалізниця» вартість перевезень до Польщі збільшилася на 42,3%, до Румунії — на 45,4%, до Угорщини — на 42,3%, до Словаччини — на 41,7%».

Ускладнилася ситуація і через нещодавню заборону на перевезення солі до Грузії, Вірменії, Азербайджану, Білорусі, країн Балтії у вагонах власності АТ «Укрзалізниця». «Через ухвалення цього рішення у ДП «Артемсіль» зараз немає можливості забезпечити власною продукцією (згідно з контрактними зобов’язаннями) споживачів цих країн. У свою чергу, це може призвести до втрати ринків збуту та накладення штрафних санкцій на підприємство», — наголошують у пресслужбі.

Також товариство повідомило, що у грудні сподівається зберегти позитивну динаміку зростання обсягів виробництва. «Вирішення питання подачі рухомого складу під відправку продукції допоможе підприємству до кінця року перетнути 2-мільйонний рубіж видобутку солі, перевиконати планові річні завдання та підвищити показник, аналогічний торішньому. Якщо ж ситуація залишиться незмінною, є ризик зриву виконання плану виробництва у листопаді та за 2021 рік загалом. Також є загроза невиконання контрактних зобов’язань, втрати зовнішніх ринків, зменшення прибутковості підприємства», — акцентується у зверненні.

Як повідомлялося раніше, профспілка гірників просила вагони для вивозу вугілля з шахт. Водночас виробникам цементу також бракувало хоперів. Окрім того, через затримки вагонів в Україні про дефіцит порожніх цистерн повідомляють білоруські підприємства.

Читайте також