Новини, Відео, Укрзалізниця

(Відео) Баги, з якими стикаються наші клієнти, надходять до нас майже кожного дня, — Мірошніков

Директор департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Андрій Мірошніков розповів журналістам Rail.insider, чому договір про перевезення вантажів на особливих умовах – за розкладом руху маршрутних поїздів – оновлювався чотири рази. За словами Мірошнікова, ставалося це через велику кількість скарг та нових пропозицій від перевізників.

“Ми працюємо з нашими розробниками та клієнтами в онлайн-режимі і майже кожної доби збираємось і обговорюємо проблеми, що існують. Усі зауваження і всі баги, з якими стикаються наші клієнти, надходять до нас майже кожного дня в телефонному режимі, і кожного дня ми намагаємося на це реагувати та корегувати програмне забезпечення. Чому власне і з’явилося чотири редакції договорів, тому що ми постійно вдосконалювали відносини щодо запитів і пропозицій, які надходили від замовників”, – зазначив Мірошніков.

Також Мірошніков зазначив, що користуватися треба останньою (четвертою) редакцією договору.

Нагадаємо, що раніше директор департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Андрій Мірошніков прокоментував журналістам Rail.insider ситуацію з грудневим перерозподілом РРМП, який деякі гравці ринку назвали несправедливим.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також