Новини, Тарифи

Бізнес досі чекає, поки Наглядова рада УЗ розгляне меморандум про співпрацю, – глава ДРС

Український бізнес завмер в очікуванні поки Наглядова рада державного монополіста Укрзалізниці розгляне меморандум про співпрацю з бізнесом. Про це заявила глава Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна, передає 24 канал.

“Ми очікуємо, що Наглядова рада залізниці подивиться на меморандум, який зараз вже розроблений власне спільними зусиллями,  і правлінням залізниці, і вантажоперевізниками, і підтримає такий меморандум”, – заявила Ляпіна.

Меморандум про співпрацю між Укрзалізницею та бізнесом розроблений на майданчику ДРС. Документ повинен упорядкувати взаємодію між сторонами, однією з головних його завдань – є те, що монополіст Укрзалізниця при ухваленні своїх рішень буде прислухатися до бізнесу, сторони знайдуть спільну мову в багатьох питаннях. За словами Ляпіної, на жаль, на сьогодні немає незалежного регулятора, який би регулював ціни на монопольні послуги УЗ.

“Такі регуляторні рішення ухвалює міністерство (Міністерство інфраструктури України. – ред.). Міністерство зобов’язане їх узгоджувати з Державною регуляторною службою. Так сталося, що саме ДРС стала тим майданчиком, на якому зустрічаються залізниця, міністерство і вантажоперевізники для того, щоб знайти спільну мову”, – заявила Ляпіна.

У проекті меморандуму зазначено, що до 1 квітня 2020 року залізниця не буде виходити з ініціативами, які передбачають як пряме підвищення тарифу, так і різні непрямі методи збільшення витрат вантажовідправниками.

За словами глави ДРС, також бізнес мимоволі несе на своїх плечах недостатню ефективність залізниці.

“І хоча ми, як регуляторна служба, не маємо відношення до пасажирських перевезень, але ми розуміємо, що фактично сьогодні відбувається перехресне субсидування, і фінансують всі ці проблеми, які є в пасажирських перевезеннях – вантажоперевізники”, – заявила глава ДРС.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також