Міжнародні новини, Новини

Цифрова візуалізація та лазерне сканування допоможуть перевірити залізничні колеса

Система Trimble TreadView використовує цифрове високошвидкісне зображення та тривимірне лазерне сканування для автоматичної перевірки поверхонь протектора залізничного колеса, фланця та поверхні пластини по всьому колесу. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railway Supply.

Технологія використовується для обробки алгоритмів оцінки стану поверхні колеса за отриманими багатоспектральними зображеннями з множинним освітленням.

Ці зображення з високою роздільною здатністю та тривимірні дані високої щільності поверхні колеса використовуються для визначення того, чи можна виявити будь-які зовнішні аномалії протектора колеса. Система візуалізації й алгоритми обробки TreadView призначені для роботи за будь-якого зовнішнього освітлення та погодних умов.

Оброблені дані та зображення із системи інтегруються у програмне забезпечення Trimble Condition Monitoring Management System (CMMS) для забезпечення доступу через інтернет для візуалізації даних, керування сигналами тривоги й аналізу даних.

Система може генерувати автоматичні сигнали тривоги, що ідентифікують дефект поверхні залізничного колеса, полегшуючи робочі процеси технічного обслуговування на основі його стану.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також