Міжнародні новини, Новини

Deutsche Bahn і профспілка GDL досягли компромісу

Після низки страйків машиністів, які шість разів призводили до зупинки поїздів по всій Німеччині, Deutsche Bahn і профспілка GDL досягли компромісу щодо умов роботи. Про це пише Rail.insider із посиланням на DW.

Після понад чотирьох місяців суперечок і шести страйків Deutsche Bahn та профспілка німецьких машиністів GDL у понеділок, 25 березня, досягли угоди у конфлікті з питань заробітної плати і тривалості робочого тижня.

Напередодні сторони не розголошували деталі домовленостей, однак у вівторок, 26 березня, у Deutsche Bahn повідомили, що серед іншого вони передбачають скорочення тривалості робочого тижня з нинішніх 38 годин до 35 годин до 2029 року.

Скорочення відбудеться у кілька етапів і не призведе до зменшення зарплат. Натомість працівники, які бажатимуть працювати 38 годин на тиждень або 40, отримають збільшення оплати за годину на 2,7%.

Згідно з домовленостями, з 2027 року робочий тиждень буде скорочено до 36 годин, з 2028-го — до 35,5 годин і з 2029-го — до 35 годин. Це вважається великою поступкою Deutsche Bahn, яка раніше погоджувалася лише на скорочення до 36 годин. Утім, профспілка наполягала на 35-годинному робочому тижні й оголошувала страйки, аби домогтися виконання своїх вимог. Останній із них тривав з 11 по 13 березня.

Крім того, концерн Deutsche Bahn погодився підвищити машиністам зарплату у два етапи на 420 євро на місяць і також у два етапи виплатити їм компенсацію у зв’язку з інфляцією у розмірі 2850 євро. Нова тарифна угода діятиме до 31 грудня 2025 року, потім передбачено двомісячний термін для розробки нової тарифної угоди.

Профспілка машиністів, зі свого боку, зобов’язалася не проводити нових страйків до кінця лютого 2026 року. Її голова Клаус Весельські назвав колективний договір із залізницею успіхом «майже в усіх напрямках».

Як повідомлялося раніше, страйки залізничників у Німеччині суттєво впливають на логістику металургів.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також