Новини, Новини бізнесу, Перевезення

Складнощі з залізничною логістикою — одна з можливих причин зупинки Дніпровського метзаводу, — ЗМІ

Із 1 січня 2022 року металургійний майданчик Дніпровського металургійного заводу, що належить групі DCH Steel Олександра Ярославського, зупинив свою роботу. Видання «Економічна правда» написало про те, що причиною цього є, зокрема, складнощі з залізничною логістикою. Проте на сайті підприємства йдеться про поточний ремонт обладнання, повідомляє Rail.insider. 

“Економічна правда”, посилаючись на свої джерела на підприємстві, пише, що зупинка виробництва викликана комплексом причин: «Є комплекс причин: невизначеності у постачанні вугілля з Росії, складнощі з логістикою сировини через нестачу вагонного парку та вартість енергоносіїв. Це у комплексі складається у собівартість продукції, що не дозволяє підприємству бути рентабельним». За даними видання, терміни простою поки не окреслюються, але очікується зупинка терміном від одного місяця, а рішення про відновлення роботи залежатиме від кон’юнктури на ринку металопрокату.

В свою чергу, пресслужба заводу 3 січня повідомила, що “Дніпровський металургійний завод зупинив доменне, сталеливарне та прокатне виробництво для ремонтів обладнання”. “ДМЗ щороку у січні зупиняє металургійний майданчик для проведення поточних ремонтів у основних цехах. Коксохімічне виробництво працює, там тільки завершили капремонт 4 коксової батареї”, – повідомив директор з корпоративних комунікацій DCH Steel Максим Мінюшкін.

Як повідомлялося раніше, «Артемсіль» просила МІУ посприяти забезпеченню вагонами. Також профспілка гірників просила вагони для вивозу вугілля з шахт. Водночас виробникам цементу бракувало хоперів. Окрім того, через затримки вагонів в Україні про дефіцит порожніх цистерн інформували білоруські підприємства.

Читайте також