Новини, Новини бізнесу

«Інтерпайп» протестує відправку продукції мультимодальним маршрутом до ЄС

У квітні «Інтерпайп» планує тестову відправку продукції мультимодальним маршрутом до ЄС. Про це розповів директор із забезпечення закупівель і логістики компанії Олексій Яновський, пише Rail.insider із посиланням на GMK Center.

Суттєвим викликом для «Інтерпайпу» стало перекриття прикордонних переходів польськими протестувальниками, адже компанія доправляла продукцію європейським клієнтам переважно автотранспортом. Тож наразі триває побудова альтернативних ланцюжків постачань до країн ЄС.

«Так, у квітні ми плануємо тестову відправку мультимодальним маршрутом. Він передбачає перетин українсько-польського кордону залізничним транспортом, наступну перевалку на території ЄС і доставку «останньої милі» автотранспортом, що є найбільш звичним для наших клієнтів», — розповів Олексій Яновський.

Після тестової відправки у компанії розглядатимуть цей маршрут як постійно діючий мінімум до розв’язання ситуації з блокуванням прикордонних переходів.

«На мою думку, в довгостроковій перспективі нашій країні потрібно глибше інтегрувати власну залізничну інфраструктуру у європейську, зокрема польську: будувати перевантажувальні термінали, розширювати можливості транскордонних залізничних перевезень. Тобто держава повинна робити системні інвестиції, оскільки реалізація таких проєктів займає мінімум два–три роки. Втім, саме цей сухопутний канал має цілу низку переваг порівняно з автоперевезеннями», — зауважив директор із забезпечення закупівель і логістики.

Окрім того, в «Інтерпайпі» вимушені були шукати оптимальні шляхи доставки продукції клієнтам на Середньому Сході. Такий маршрут був віднайдений після відкриття портів Великої Одеси. Він пролягає через грузинський порт Поті з наступним перевантаженням продукції у залізничні вагони.

«Нові логістичні рішення з’явилися вимушено, внаслідок закриття доступу до вітчизняних портів. Компанії довелося налагодити відвантаження overseas через порт Констанца (із Румунії йшли вантажі до клієнтів у США та на Близькому Сході). Пізніше, із відкриттям одеських портів, додалася Варна. Ми звозимо продукцію до Одеси, де накопичуємо фідерні партії. Звідти вони доправляються до Варни. Коли у Болгарії збираються вже судові партії, вони вантажаться на океанічні балкери та прямують до порту Х’юстон», — пояснив Олексій Яновський.

Водночас у компанії розглядають рішення, аби взяти у тайм-чартер судно для перевезень Чорним морем.

«Ми також будемо тестувати залізничні контейнери, однак розуміємо, що для компанії це не є альтернативою внаслідок високої вартості. Розглядаємо різні варіанти на залізниці, зокрема використання піввагонів. Виконуємо певні заходи для захисту продукції від опадів, адже для труби це критично важливо. До Європи у нас йде труба без корозійно стійкого покриття за вимогою клієнтів», — наголосив директор із забезпечення закупівель і логістики.

Як повідомлялося раніше, «Інтерпайп» торік виготовив колеса для спеціального рухомого складу УЗ.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також