Новини бізнесу, Новини

Інтерпайп скоротив продажі залізничної продукції на 5,4%

Компанія “Інтерпайп” у 2020 році скоротила продажі залізничної продукції – коліс, бандажів, осей і колісних пар на 5,4% проти 2019 року. Про це повідомляє пресслужба компанії.

Так, загальний обсяг реалізованої продукції склав 192,4 тис. тонн. Продажі на ринки країн СНД у 2020 році знизилися на 10%, до 84 тис. тонн.

В Україні також спостерігався спад споживання залізничної продукції у зв’язку з кризою у вітчизняному вагонобудуванні, заявляють у компанії. У результаті Інтерпайп скоротив продажі вагонобудівним і вагоноремонтним підприємствам на 42%, до 26 тис. тонн.

Водночас обсяг реалізації залізничної продукції на європейський ринок у 2020 році досяг чергового максимуму, склавши 67 тис. тонн (+ 29% до 2019 року).

Таких показників вдалося досягти шляхом нарощування обсягів виробництва нових продуктів для вантажного транспорту, а також виходу в сегмент коліс пасажирського залізничного транспорту, зокрема, для поїздів національного німецького оператора Deutsche Bahn.

Щодо трубної продукції, то її продажі впали на 21%, порівнюючи з 2019 роком, і склали 469,9 тис. тонн у результаті падіння попиту на труби для видобутку нафти та газу. Основний фактор – зниження цін на нафту в 1 півріччі 2020 року.

Нагадаємо, наприкінці минулого року Інтерпайп виграв торги щодо закупівлі Укрзалізницею 3655 коліс на суму 117,9 млн грн.

Читайте також