Юлія Клименко, народна депутатка України, перша заступниця голови Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури, виступає щодо програми УЗ-3000 та Укрзалізниці
Новини, Перевезення, Укрзалізниця

Клименко: програма «УЗ-3000» може вдвічі збільшити збитки Укрзалізниці

Програма «УЗ-3000» може суттєво погіршити фінансовий стан Укрзалізниці, збільшивши її збитки, які нині покриваються з державного бюджету. Про це в ефірі телеканалу Еспресо заявила народна депутатка України, перша заступниця голови Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко (Сірко).

Цьогоріч компанія отримає приблизно 22 млрд гривень збитку. За словами Клименко, у разі реалізації програми «УЗ-3000» обсяг збитків може зрости  удвічі, якщо компанія й надалі «безвідповідально роздаватиме програми направо й наліво».

Цьогоріч компанія отримає приблизно 22 млрд гривень збитку. Ми бачимо системні обстріли росіянами залізничної інфраструктури — вокзалів, підстанцій, локомотивів, вагонів. Думаю, ворог продовжить завдавати подібні удари, тому ці збитки лише зростатимуть. Щодо програми “УЗ-3000”, виглядає, що збитки Укрзалізниці з 20 млрд грн збільшаться, мабуть, у два рази“, — зазначила Клименко.

Клименко наголосила, що пасажирські перевезення в Україні є дотаційними, а квитки на проїзд Укрзалізницею вже зараз не покривають собівартість.
Програма «УЗ-3000», за її словами, ще більше зменшить доходи компанії — а отже, вплине на рівень зарплат залізничників.

“Сьогодні в Укрзалізниці працює близько 250 тисяч людей. І замість модернізації інфраструктури та підвищення зарплат працівникам, ми отримаємо нові збитки, які покриватимуться з кишені кожного українця — незалежно від того, чи користується він залізницею“, — підкреслила депутатка.

На думку Юлії Клименко, реальна програма підтримки має включати:

  • монетизацію пільг на проїзд;
  • створення реєстру транспортних пільговиків;
  • оновлення рухомого складу — закупівлю вагонів та локомотивів;
  • модернізацію інфраструктури.

“Нам потрібна сучасна залізниця, якою не соромно користуватись. На відміну від нинішніх електричок без опалення та вікон. Саме так повинна виглядати “УЗ-3000”, а все інше — чистої води популізм”, — резюмувала Клименко.

Як повідомлялося раніше, в Мінвідновлення окреслили деталі щодо програми «УЗ-3000». Водночас за словами, заступника голови наглядової ради АТ «Укрзалізниця», Сергія Лещенка, програма діятиме в місяці низького попиту, коли у поїздах лишається значний незаповнений ресурс.

 

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також