Для оновлення парку приміських пасажирських електричок необхідно 30-35 млрд грн. Про це в інтерв’ю Liga.net розповів глава правління АТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов. За його словами, наразі компанія розглядає три варіанти залучення фінансування: власні кошти УЗ, кошти держбюджету й місцевих органів влади.
“Цього року ми маємо понад 4,5 млрд грн податку на землю (на якій розташована інфраструктура УЗ, наприклад, рейки, лінії зв’язку тощо), який іде місцевим органам влади. Це абсолютно безглуздий з економічного погляду податок, яким вимиваються кошти з УЗ. Це все одно, якби Укравтодор платив податок на землю по якій проходять автодороги”, – сказав він.
Кравцов підкреслив, що якби УЗ могла зробити цільову програму оновлення приміських потягів на цю суму — це б дало можливість закуповувати кілька десятків приміських поїздів щорічно тільки шляхом зекономлених коштів.
“Але маємо зворотну ситуацію і додатковий податок. Плюс рівень тарифу на 100 + км дорівнює вартості проїзду двох зупинок на трамваї в Києві”, – зазначив він.
Нагадаємо, що раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив, що в МІУ працюють над скасуванням податку на землю для АТ “Укрзалізниця”.
Зазначимо, що в липні низка міністерств і відомств або не підтримали або відправили на доопрацювання проєкт Закону про зміни в податковий кодекс щодо повернення коефіцієнта 0,25 при оподаткуванні земель залізничного транспорту, який розроблений Укрзалізницею.
[democracy id=”11″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики