Криворізька дирекція залізничних перевезень регіональної філії «Придніпровська залізниця» за 2019 рік сплатить суму земельного податку в 4,7 раза вищу, ніж минулого року. Загалом потрібно сплатити 71,3 млн грн за 8538 га землі, наданих їй у межах смуг відведення. Рік тому відповідна сума становила 14,9 млн грн, повідомляє медіацентр “Магістраль”.
Як зазначається, за два останні роки ставка земельного податку для земель залізничного транспорту у Кривому Розі становить 0,9% від нормативної грошової оцінки земель міста. Вона суттєво нижча, ніж аналогічні ставки, що місцева влада затвердила в Дніпрі та Запоріжжі, зазначають у медіацентрі.
“Також у конструктивному ключі вирішуються питання щодо ставки земельного податку з місцевою владою Криворізького району”, – йдеться у повідомленні.
Однак, як зауважили у медіацентрі, є державні адміністрації, де аргументи залізничників щодо земельних питань “залишаються непочутими”.
“Скажімо, у П’ятихатках та Апостоловому податок встановлено на рівні 3% від нормативної грошової оцінки земель міста. Для залізниці це найвищі ставки в регіоні. За таких темпів зростання податкового навантаження сподіватися на підвищення рентабельності залізничного транспорту проблематично”, – додали у повідомленні.
Нагадаємо, у Міністерстві інфраструктури працюють над скасуванням податку на землю для АТ “Укрзалізниця”.
Директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев повідомив, що скасування оподаткування земель залізничного транспорту усуне нерівність, зменшить витрати залізничної галузі та збільшить її інвестиційну привабливість.
[democracy id=”3″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики