Частка навантаження в піввагони УЗ знизилась до 17.8% у 2020 році
Перевезення, Новини

МІУ оновило проект змін до правил залізничного перевезення солі

На сайті міністерства інфраструктури оприлюднено вже 4-ту редакцію проекту «Про внесення змін у додаток до Правил перевезення вантажів у вагонах відкритого типу».

Проєкт розроблено з метою збереження залізничного рухомого складу, підвищення безпеки руху та зменшення негативного впливу на довкілля під час перевезень залізничним транспортом вантажів солі комової, технічної, концентрату мінерального «Галіт», який за властивостями близький до солі.

Заявлено, що наразі зазначені вантажі навантажуються у піввагони без захисту. Під впливом атмосферних опадів утворюється насичений розчин солі. Це призводить до:

  • погіршення якості вантажу;
  • втрати вантажу (видування, висипання вантажу,  витікання розчину солі);
  • руйнування вагонів – постійний контакт стінок та підлоги вагонів з сіллю прискорює їхню корозію, що за тривалого використання вагонів для таких перевезень призводить до їхнього псування;
  • руйнування залізничних колій – висихаючи на ходових частинах вагона, сольовий розчин утворює шар солі на візках та елементах гальмівної системи, що може негативно вплинути на ефективність роботи гальмівної системи вагона;
  • забруднення довкілля (засолювання землі).

Проєктом передбачено введення обов’язкового використання вагонних вкладишів або м’яких контейнерів під час перевезення на відкритому рухомому складі залізницею солі комової, солі технічної та концентрату мінерального «Галіт».

Нагадаємо, що проєкт задля обговорення вперше оприлюднювали минулого року: у червні, вдруге у жовтні, а остання редакція була оприлюднена у березні цього року. Нове обговорення триватиме до 15 травня.

Читайте також