Інфраструктура, Новини, Новини бізнесу

На Інгулецькому ГЗК встановили автоматичні гальмівні упори замість «башмаків»

На станції Навантажувальна залізничного цеху Інгулецького гірничозбагачувального комплексу встановили автоматичні гальмівні упори УТС-380. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію «Метінвест Кривий Ріг».

Як зауважується у повідомленні, ця технологія впроваджена «для безпечної роботи ваговиків».

Пристрої необхідні для надійного закріплення навантаженого рухомого складу на ваговій платформі. «Зазвичай для цього використовували гальмівні башмаки. Проте у давнього методу є значний недолік. Укладати башмаки під колеса вагонів працівникам треба вручну і за будь-якої погоди», — наголосили у компанії.

Застосування механізованих упорів полегшило працю співробітників і зробило її комфортнішою. Тепер, керуючись зображенням на моніторі, вони дистанційно можуть встановлювати і прибирати гальмівні пристрої «одним рухом руки».

Як повідомлялося раніше, група «Метінвест» відремонтувала тяговий агрегат ОПЕ-1АМ для Інгулецького гірничозбагачувального комбінату.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також