Новини, Порти

Новий врожай не відновив експорт Дунаєм, — УДП

Фрахтові ставки, за якими працює ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», зменшилися порівняно з минулим роком приблизно на 30%. Наступного року середня ставка може зменшитися на 50%. Про це розповів заступник директора з економіки та фінансів УДП Владислав Бєлах, пише Rail.insider із посиланням на Latifundist.

«Ринок річкових перевезень у глибокій кризі. Обсяги скоротилися в декілька разів. Але проблема навіть не в обсягах, а в ставках. Ставки також впали в рази. Багато флоту — мало вантажу. У такій ситуації учасникам ринку треба сідати разом і домовлятись. Але поки що кожен грає у свою гру, як наслідок маємо демпінг, від якого страждають усі», — сказав він.

Владислав Бєлах зауважив, що флот УДП розрахований на роботу великими караванами по 6–9 тис. т. Утім, партії товарів стають меншими, їх вигідніше експортувати залізницею та автотранспортом. Статистика Дунайської комісії свідчить про стійке зниження обробки вантажів дунайськими портами.

«В Україні ми завжди відчували, так би мовити, тиск нового врожаю. Наразі цього немає. Новий врожай не відновив експорт через Дунай», — додав заступник директора УДП.

Як повідомлялося раніше, в УДП просять знижку на залізничні перевезення до Ізмаїлу.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також