Міжнародні новини, Новини

PKP Cargo випробовує дворежимний локомотив Siemens Vectron

Компанія PKP Cargo International (входить до PKP Cargo Group) розпочала дослідну експлуатацію дворежимного локомотива Siemens Vectron. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railmarket

Локомотив був придбаний у Siemens Mobility і проходить випробування, під час яких передбачається оцінити його потенціал для майбутніх перевезень.

Дворежимний локомотив Siemens Vectron оснащений електричною системою змінного струму 15 кВ/16,7 КГц і дизельним двигуном потужністю 2400 кВт. Наразі PKP Cargo International проводить тестування цієї машини.

Для забезпечення безперебійної роботи декілька машиністів перевізника пройшли необхідне навчання у випробувальному центрі VUZ Velim й отримали дозвільні документи на керування локомотивом. Незважаючи на певні експлуатаційні обмеження під час пробного запуску, компанія ефективно максимізувала потенціал локомотива як на власних під’їздах, так і на дизельній тязі на лініях SŽ.

«Компанія PKP Cargo International сприймає гнучкість цього локомотива як велику перевагу щодо вимог клієнтів та самої інфраструктури, особливо її електрифікації та можливості використання навіть до кінцевих станцій на «останній милі». Модернізуючи парк у всій групі PKP Cargo, ми намагаємося пропонувати нашим клієнтам все більш комплексні послуги у сфері залізничних та інтермодальних перевезень», — сказав голова ради директорів компанії PKP Cargo International Даріуш Селіга.

У майбутньому Siemens Mobility активно вивчає можливість виведення на ринок варіанту дворежимного локомотива Vectron Dual Mode G15. Він матиме дизельну й електричну тягові системи 15 кВ/16,7 Гц для Німеччини та Австрії, а його експлуатаційні можливості будуть розширені до системи 25 кВ/50 Гц, схваленої для вантажних і пасажирських перевезень у Чеській та Словацькій Республіках.

Як повідомлялося раніше, DB Cargo тестує гібридний локомотив Vectron Dual Mode.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також