Укладання довгострокового контракту позбавляє станцію статусу малодіяльної
Новини, Тарифи, Укрзалізниця

Придбання довгострокового контракту може позбавити станцію статусу малодіяльної

Придбання довгострокового контракту на перевезення з малодіяльної станції, автоматично позбавляє станцію відповідного статусу. Про це на презентації нового продукту заявив директор з розвитку бізнесу Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

7 квітня Укрзалізниця презентувала проєкт довгострокових контрактів на послугу поставки вагонів та перевезення у вагонах ЦТЛ. Під час онлайн-конференції учасникам ринку перевезень розповіли про новий продукт, який діятиме в дострокових періодах терміном від 9 до 12 місяців.

Необхідний обсяг замовлення становить не менше 500 вагонів на місяць. Поки що в межах пілоту йдеться про піввагони та зерновози. У майбутньому обіцяють розробити концепт і за іншим видами рухомого складу, а також розробити пропозицію для малого та середнього бізнесу (замовлення від 25 вагонів на місяць).

По завершенню презентації під час відповіді на питання слухачів Андрій Рязанцев заявив, якщо зараз бізнес купує довготривалий контракт з необхідним мінімумом кількості відправки вагонів з малодіяльної станції на місяць (500), то таким чином станція втрачає відповідний статус, адже межа “малодіяльності” – 100 вагонів.

“Зараз після перерахунку може стати зрозуміло, що залізницею транспортування вантажів вигідніше. Якщо ж маршрут звільняє станцію від статусу малодіяльної, тобто має понад 500 вагонів на місяць, то станція автоматично перестає бути малодіяльною”, – заявив він.

Для реалізації цього пілотного проєкту, клієнтам запропонують підписати Додаткову угоду до чинного Договору, яка передбачатиме двосторонню відповідальність. Документ, запевняє керівництво компанії, буде презентовано в понеділок, 13 квітня, а укласти його можна буде з 1 травня поточного року.

Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій анонсував відновлення роботи малодіяльних станцій.

Читайте також