Siemens Mobility поставить Індійським залізницям 1200 електровозів потужністю 9000 к. с. Про це пише Rail.insider із посиланням на Rail market.
Нещодавно було представлено найпотужніший електровоз для Індійських залізниць EF-9K (електричний, вантажний, 9000 к. с.). Він виготовлений компанією Siemens Mobility на локомотивному заводі Dahod у Гуджараті та є частиною замовлення на 1200 одиниць, які планується будувати упродовж 11 років.
Після повного розгортання нові локомотиви обслуговуватимуть західні та східні спеціалізовані вантажні коридори Індії, прагнучи задовольнити зростаючі вимоги до вантажних перевезень. Кожен локомотив потужністю 9000 к. с. призначений для переміщення поїздів вагою приблизно 4500 т з максимальною швидкістю 120 км/год.
Локомотиви оснащені технологією регенеративного гальмування, спрямованої на зниження енергоспоживання. Вони також міститимуть сучасні системи моніторингу підвищення ефективності експлуатації. Інтегровані сенсорні системи та розширена аналітика дадуть змогу здійснювати моніторинг стану в режимі реального часу.
Індійські залізниці зараз реалізують стратегію повної електрифікації, спрямовану на досягнення чистих нульових викидів вуглецю до 2030 року. Розгортання нових локомотивів відповідає цій меті.
Завод Dahod забезпечить інфраструктуру, необхідну для виробництва локомотивів і подальших операцій з технічного обслуговування. Siemens проводитиме роботи з технічного обслуговування локомотивів упродовж 35 років відповідно до укладеної угоди. Окрім того, Siemens проводитиме навчання для персоналу, який бере участь у процесах виробництва та технічного обслуговування рухомого складу.
Як повідомлялося раніше, обсяг замовлень Siemens Mobility сягнув 4,6 млрд євро.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики