Новини, Укрзалізниця

Скічко розкритикував керівництво Укрзалізниці за “катастрофічний стан” компанії

Народний депутат від партії «Слуга народу», голова підкомітету з питань залізничного транспорту в Комітеті Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко розкритикував керівництво АТ “Укразалізниця” за “катастрофічний стан” компанії. Про це він написав у Facebook за результатами засідання в Міністерстві інфраструктури щодо перспектив створення мультимодальних логістичних центрів в Україні, яке відбулося 28 жовтня.

За його словами, на засіданні були присутні представники міністерства, представник Світового банку Бахер Ель-Хіфнаві, представники бізнесу, члени комітету ВР та представники Укрзалізниці.

“На запитання представника Світового банку, чому в нас не з’являються нові логістичні хаби Антон Соболевський (директор із стратегічного розвитку УЗ) відповів, що бізнес не має бажання через недостатню кількість товарообігу!!! What?!!! Ви серйозно? Не через те, що сьогодні процедура отримання дозволів на відкриття такого логістичного центру більше схожа на 12 кіл пекла! Не через те, що за останні 5 років ми спостерігаємо тенденцію до постійного падіння швидкості руху поїздів і вона сьогодні є непристойно низькою? Не через те, що розподілення тяги відбувається в ручному режимі і бізнес постійно скаржиться на корупцію? Не через те, що знос основних фондів складає приблизно 90%? Ні, проблема в недостатньому товарообігу””, – обурився Скічко.

Він також звернувся до керівництва УЗ

“Ми сьогодні розробляємо новий законопроєкт про залізничний транспорт, який має дати поштовх галузі, проте чомусь ніхто не говорить, що в 2009 році (постановою Кабміну #1390 від 16.12.2009 року в рамках програми реформування залізничного транспорту на 2010-2019 рр.) вже було затверджено ці РЕВОЛЮЦІЙНІ кроки (які є і в нашому законопроєкті 1196-1): 1. Утворення товариства; 2. Розмежування господарських функцій та функцій державного управління; 3. Формування вертикально інтегрованих структур за видами діяльності (вантажні перевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура, надання послуг локомотивної тяги); 4. Забезпечення рівного доступу всіх суб’єктів господарювання до інфраструктури; 5. Ліквідацію перехресного субсидіювання пасажирських перевезень за рахунок вантажних. Станом на 2019 рік з вищевказаних етапів виконано лише ПЕРШИЙ пункт “утворення Товариства”!”, – написав нардеп.

За його словами, станом на 2019 рік з вищевказаних етапів виконано лише перший пункт.

“Тобто, який би законопроект ВРУ не прийняла, без ефективного управління УЗ справи не буде! Я, як голова підкомітету з питань залізничного транспорту, звертаюсь до керівництва УЗ: що вам заважало проводити цю реформу увесь цей час? Як так сталось, що ви довели сьогодні державну компанію УЗ до того катастрофічного стану, в якому вона опинилась зараз?”, – резюмував Скічко.

[democracy id=”20″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також