Новини, Укрзалізниця

Сотні локомотивів з перепробігами за ремонтами — одна з претензій «Укртрансбезпеки» до УЗ

На початку січня була оприлюднена інформація про те, що Державна служба України з безпеки на транспорті («Укртрансбезпека») може скасувати ліцензію Укрзалізниці на перевезення пасажирів і небезпечних вантажів. Пізніше ситуація владналася. Водночас видання «Фокус» нещодавно оприлюднило звіт «Укртрансбезпеки», де наведено перелік виявлених порушень.

За даними зі звіту, датованого 24 грудня 2021 року, майже 170 локомотивів УЗ перебувають в експлуатації з понаднормовими пробігами між ремонтами. Зокрема, левова частка такого тягового рухомого складу (117 електровозів ЧС) належить до локомотивного депо Київ-Пасажирський Південно-Західної залізниці. Причому зазначається, що це на 60 одиниць більше, ніж під час попередньої перевірки у липні 2021 року.

Виявлені локомотиви з перепробігами і в депо Кременчук (Південна залізниця) та Дарниця (Південно-Західна). Йдеться про маневрові тепловози ЧМЕ3 та магістральні вантажні електровози ВЛ80. Також у згаданих депо є складнощі з технічним обслуговуванням тягового рухомого складу.

Окрім того, в УЗ не вистачає робітників, на що звернула увагу «Укртрансбезпека». Зокрема, у Дарницькій та Кременчуцькій дистанціях колії бракує монтерів колії, а також «персоналу, що здійснює технічне обслуговування та поточний ремонт контактної мережі».

Раніше, видання Rail.insider повідомляло, що станом на 1 січня 2022 року з перепробігом на капітальні та поточні види ремонтів знаходилося понад 600 локомотивів парку УЗ.

Про ситуацію з локомотивним парком Укрзалізниці можна прочитати тут.

Читайте також