Новини, Перевезення

Світловодський річковий термінал транспортує зерно в порт залізницею, а не власним флотом

Світловодський річковий термінал (Кіровоградська область) відправляє зерно залізницею, щоб заощадити на транспортуванні. Для термінала так дешевше, ніж везти своє зерно власним флотом. Про це пише Rail.insider із посиланням на еlevatorist.com.

«Є елеватор, стоїть на воді. Стоять порожні бази біля причалу, а ми відвантажуємо залізницею, тому що через сформовану тарифну політику залізницею нам відправити дешевше, ніж везти своїм же флотом своє ж зерно», — розповів технічний директор Світловодського річкового термінала Ігор Заблоцький на конференції «Морські та річкові вантажоперевезення».

Також він звернув увагу на інші проблеми, які впливають на транспортування зерна водою.

«Порушуючи тему шлюзів… Вони застарілі, на нижніх двох шлюзах черги та в сезон ми там втрачаємо по 4—5 днів, щоб пройти шлюз. Не лише ми, у всіх, хто там працює, така ситуація. Крім того, коли щось ламається, закривають посеред сезону. Якщо це відбувається в сезон, ми відрізані від моря та не можемо працювати», — зазначив Ігор Заблоцький.

Як повідомлялося раніше, Україна намолотила рекордну кількість ранніх зернових.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також