У планах «РЖД» на 2022 рік — водіння за технологією «віртуального зчеплення» до п’яти попутно наступних вантажних поїздів. Про це пише Rail.insider із посиланням на «Гудок».
«Віртуальне зчеплення» — інноваційна технологія інтервального регулювання руху поїздів, що дає змогу скоротити інтервал між попутно наступними потягами з 12 до 6—8 хвилин завдяки обміну по цифровому радіоканалу інформацією про режим руху між локомотивами першого та веденого поїздів.
Технологія передбачає узгоджений рух двох составів на безпечній відстані до 2 км (зазвичай потяги йдуть на відстані 4—5 км один від одного) завдяки автоматизованому управлінню системою автоведення віртуального веденого локомотива з урахуванням інформації про режими роботи, швидкості та дислокації, безперервно надходить від віртуального ведучого локомотива по радіоканалу. При цьому обидва локомотиви рухаються в режимі автоведення. Обмін інформацією між локомотивами відбувається цифровим радіоканалом, захищеним від перешкод. Світлофори при використанні нової системи не потрібні.
У межах Міжнародного залізничного салону «PRO//Движение.Экспо» відвідувачам продемонстрували технологію. Перед глядачами пройшов локомотив, керований машиністом. Через кілька метрів за ним проїхав інший локомотив, в кабіні якого не було машиніста. Ведення другого поїзда здійснюється за радіосигналом з першого.
Наразі ця система встановлена на майже 360 локомотивах, що обслуговують дільницю Каримська—Смолянинове Східного полігону залізниць.
Як повідомлялося раніше, на виставці у РФ представили технологію безпілотного керування локомотивом.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики