Міжнародні новини, Новини

У Сербії вперше застосували систему безбаластної колії

У грудні 2021 року планується завершити будівництво високошвидкісної залізниці від Старої Пазови до Нового Саду в межах міжнародної лінії Белград—Суботиця—Будапешт. Ця вітка поєднає Центральну та Південно-Східну Європу. Про це пише Rail.insider із посиланням на tzdjournal.

Дільницю будує компанія «РЖД Інтернешнл». Так, вона спорудила перший у Сербії залізничний тунель Чортановці, де була застосована система безбаластної колії RHEDA 2000® від німецької компанії Rail.One.

За останні 20 років система була перевірена у межах багатьох складних інфраструктурних проєктів, зокрема щодо будівництва високошвидкісних ліній, і укладена на понад 4,5 тис. км залізничних колій.

Система виготовляється просто на місці, знижує витрати на технічне обслуговування, забезпечує постійно високу стійкість рейкового полотна, а також більш ефективне та екологічно безпечне прокладання верхньої будови колії порівняно з традиційними технологіями.

Як повідомлялося раніше, Сербія планує витратити понад 3 млрд доларів протягом наступного десятиліття на модернізацію своєї залізничної мережі.

Читайте також