ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) доправлятиме агропродукцію з дунайських портів європейських країн до румунського порту Констанца. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію УДП.
«Наразі обговорюються обсяги, терміни та інші умови співпраці, але ми впевнені в успіху цього проєкту», — наголосив заступник генерального директора УДП Владислав Бєлах.
За його словами, пряма співпраця з компаніями світового рівня стала результатом змін, які відбулися в УДП за останні півтора року.
«УДП сприймається як надійний партнер, який завжди чітко виконує зобов’язання. Минулого року ми уклали контракт з одним з найбільших у світі виробників сталі HBIS Group на поставку залізорудної сировини у Смедерево, стабільно його виконуємо і маємо лише позитивні відгуки про роботу нашого флоту», — пояснив посадовець.
Владислав Бєлах підкреслив, що довгостроковий контракт на поставки зернових посилить позиції УДП на Середньому Дунаї. Адже каравани будуть завантажені на шляху в обидва боки, що значно збільшує рентабельність перевезень.
Аби не зменшувати пропозицію фрахту на Нижньому Дунаї, УДП планує поступово збільшити кількість флоту в роботі.
«У червні запрацювала друга виробнича дільниця на Базі технічного обслуговування флоту (БТОФ). У результаті за місяць ми відремонтували 61 баржу. Це рекордний показник. Мінімізована черга на ремонт — кількість суден в роботі збільшується — ми робимо все, щоб задовільнити попит українських аграріїв на перевезення. Проте мушу визнати, що ставки фрахту поступово повертаються на рівень осені минулого року. Це об’єктивний процес, ми очікуємо продовження зростання ставок», — зазначив заступник генерального директора.
Як повідомлялося раніше, через високий попит УДП оголосило тендери на перевезення агропродукції баржами
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики