ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) прагне збільшити перевезення вантажів ГМК. Про це розповів гендиректор підприємства Дмитро Москаленко, пише Rail.insider із посиланням на GMK Center.
За словами очільника, у 2024 році є багато факторів, які можуть вплинути на обсяги перевезень. Це ситуація на ринку зернових, енергоринку та інших ринках, попит на металопродукцію, кліматичний фактор.
Дмитро Москаленко зауважив: якщо йдеться про середньо- та довгострокову перспективу, УДП має на меті збільшити перевезення залізорудної сировини до 1,5 млн т, аграрної продукції — до 1,4 млн т, міндобрив, будматеріалів, металопродукції — до 300–400 тис. т на рік.
«За умови модернізації нашого самохідного флоту це цілком реальна задача», — наголосив він.
Очільник додав, що поточного року частка продукції ГМК у перевезеннях УДП буде не менше 50%.
«На Дунаї розміщено декілька великих металургійних комбінатів, які щорічно купують мільйони тонн залізорудної сировини. Але за цей обсяг точиться боротьба серед перевізників, тому маємо давати кращі умови та перемагати», — розповів він.
Керівник УДП зауважив, що чим швидше у пароплавства з’являться модернізовані буксири, тим успішніше воно зможе конкурувати.
«Хоча не все залежить від нас, є і глобальні фактори, про які ми говорили спочатку. Сьогодні європейська економіка, особливо будівельний сектор, внаслідок високих процентних ставок не в кращому стані. І це впливає на попит на металургійну продукцію, тобто на обсяги виробництва», — пояснив Дмитро Москаленко.
Як повідомлялося раніше, УДП планує збільшувати кількість караванів та подовжити маршрут на Верхній Дунай
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики