Новини, Порти

Українське Дунайське пароплавство прагне збільшити перевезення продукції ГМК

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) прагне збільшити перевезення вантажів ГМК. Про це розповів гендиректор підприємства Дмитро Москаленко, пише Rail.insider із посиланням на GMK Center.

За словами очільника, у 2024 році є багато факторів, які можуть вплинути на обсяги перевезень. Це ситуація на ринку зернових, енергоринку та інших ринках, попит на металопродукцію, кліматичний фактор.

Дмитро Москаленко зауважив: якщо йдеться про середньо- та довгострокову перспективу, УДП має на меті збільшити перевезення залізорудної сировини до 1,5 млн т, аграрної продукції — до 1,4 млн т, міндобрив, будматеріалів, металопродукції — до 300–400 тис. т на рік.

«За умови модернізації нашого самохідного флоту це цілком реальна задача», — наголосив він.

Очільник додав, що поточного року частка продукції ГМК у перевезеннях УДП буде не менше 50%.

«На Дунаї розміщено декілька великих металургійних комбінатів, які щорічно купують мільйони тонн залізорудної сировини. Але за цей обсяг точиться боротьба серед перевізників, тому маємо давати кращі умови та перемагати», — розповів він.

Керівник УДП зауважив, що чим швидше у пароплавства з’являться модернізовані буксири, тим успішніше воно зможе конкурувати.

«Хоча не все залежить від нас, є і глобальні фактори, про які ми говорили спочатку. Сьогодні європейська економіка, особливо будівельний сектор, внаслідок високих процентних ставок не в кращому стані. І це впливає на попит на металургійну продукцію, тобто на обсяги виробництва», — пояснив Дмитро Москаленко.

Як повідомлялося раніше, УДП планує збільшувати кількість караванів та подовжити маршрут на Верхній Дунай

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також