Укрзалізниця, Новини

Укрзалізниця планує розвивати мультимодальні перевезення у співпраці з іншими країнами

В Укрзалізниці знову заговорили про важливість реалізації власного мультимодального потенціалу та розвиток таких перевезень з іншими країнами. Такі тези висловив директор філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» Едвін Берзиньш, під час конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції».

Зокрема він акцентував, що на сьогодні між Україною та Європейським Союзом майже відсутнє мультимодальне сполучення, а частка контейнерних перевезень всередині України занизька. Водночас в ЄС частка контейнерних перевезень сягає 45%.

«Саме тому Укрзалізниця вбачає за необхідне зробити ряд кроків з реалізації мультимодального потенціалу країни спільно з судноплавними лініями, операторами терміналів, експедиторами, вантажовідправниками та великими промисловими виробниками», — заявив Едвін Берзиньш.

Серед таких кроків він назвав розширення мережі терміналів Укрзалізниці, у тому числі з залученням приватних інвестицій; укладання договорів зі світовими логістичними операторами, у тому числі представленими на ринку України — DHL, Maersk, COSCO та іншими.

Також Едвін Берзиньш наголосив на важливості відновлення роботи з організації контрейлерних перевезень у напрямку Україна — ЄС.

На його думку, на ринку існує потреба в організації перевезень напівпричепів без тягачів та супроводження водія; створення національного офісу продажу мультимодальних послуг та іноземних представництв для продажу комплексної мультимодальної послуги.

«Максимально ефективне використання стабільних договірних відносин з транспортними та експедиторськими компаніями, виробниками та вантажовідправниками на внутрішньому й міжнародному ринках дозволить значно посилити конкурентні позиції Укрзалізниці та України в цілому на міжнародному транспортному ринку, що позитивно відобразиться на всіх учасниках вантажоперевізного процесу», — резюмував виконавчий директор “Ліски”.

Нагадаємо, раніше Едвін Берзиньш заявляв, що УЗ планує досягти 15% рівня контейнеризації залізничних вантажів у найближчі три роки.

Читайте також