Інфраструктура, Новини

Укрзалізниця розпочала роботи з електрифікації напрямку Ковель — Ізов — Держкордон

Укрзалізниця розпочала роботи з електрифікації 94-кілометрового напрямку Ковель — Ізов — Держкордон. Про це повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик під час робочого візиту до Ізова. Водночас він уточнив – основні роботи з електрифікації мають стартувати вже влітку.

Що дасть електрифікація дільниці Ковель — Ізов — Держкордон?

Наразі це один із наймасштабніших та найважливіших проєктів, що дозволить збільшити експортний потенціал нашої країни. Крім того, електрифікація залізниці є актуальною на фоні зростання цін на дизельне пальне, а також це енергонезалежність країни.

  • Завдяки електрифікації Укрзалізниця зможе збільшити на дільниці вагу вантажних поїздів із 4,6 тис. до 6 тис. тонн, підвищити її пропускну спроможність та скоротити терміни доставки вантажів. Водночас на цій дільниці буде реконструйовано понад 11 км колій, капітально відремонтовано понад 7 км колій та оновлено середнім ремонтом майже 6 км. Також залізничники відремонтують 6 платформ та 18 службових будівель.
  • Економічний ефект від реконструкції обчислюється в сумі понад 200 млн грн. Також цей проєкт дозволить  досягти зменшення обсягів викидів шкідливих речовин в атмосферу на 12 тис. тонн на рік та значного зменшити рівень шуму.
  • В майбутньому збільшаться перевезеня у напрямку Польщі. Також збільшиться транзитний вантажопотік територією України, що позитивно відобразиться на доходній частині компанії та економіці країни в цілому.  Адже основним вантажопотоком за цим напрямком є експортна залізорудна сировина, що прямує з підприємств регіону Кривого Рога на металургійні підприємства у Польщі. Наразі маршрут цього вантажопотоку пролягає електрифікованими напрямками до станції Ковель, а далі вантаж перевозиться на дизельній тязі за напрямком Ковель — Ізов — Держкордон, що є найбільш затратною частиною цього маршруту.

Відзначимо, що Укрзалізниця незабаром розпочне будівництво стаціонарної тягової підстанції в Ковелі. Вона замінить існуючу пересувну та буде важливим елементом у роботі реконструйованої дільниці.

Нагадаємо, з 1 квітня Укрзалізниця розпочала цьогорічний сезон колійних робіт. Планується провести реконструкцію та капітальний ремонт майже 400 км колій та ще 800 км оновити середнім ремонтом. Разом з цим компаніяпочала два масштабні інфраструктурні проєкти з електрифікації напрямків Долинська — Миколаїв — Колосівка та Ковель — Ізов — Держкордон. Причому останній проєкт заплановано реалізовувати за власні кошти та закінчити вже цього року.

Раніше УЗ оголосила тендер щодо здійснення технагляду за роботами з електрифікації маршруту Ковель-Ізов.  Також Перевізник оголосив торги щодо реконструкції сигналізації на цій же ділянці.

Читайте також