У січні-вересні українське вагонобудування спожило 34 тис. тонн лиття і більше 160 тис. тонн металопрокату. Про це повідомляє GMK Center.
“За даними Держстату, за 8 місяців виробництво вантажних вагонів в Україні зросло на 5,8%, до 7685 од. За підсумками січня-вересня, виходячи з динаміки виробництва, цей показник буде на рівні не більше 8,5 тис. од.”, – йдеться у повідомленні.
Як зазначається, на виробництво одного піввагона йде приблизно 19 т металопрокату і 4 т лиття. Причому вагони переважно виготовляються з українських сталевих матеріалів і комплектувальних.
«Виробництво вантажних вагонів має високу міру локалізації – більше 95%. Будь-які зміни в обсягах виробництва цієї галузі мають високий кумулятивний вплив на економіку країни і її ВВП», – зауважив Андрій Жарій, генеральний директор промислово-інвестиційної компанії “Аурум Груп”
За його словами, мультиплікатор інвестицій у вантажний рухомий склад для економіки України – 2,5-3. Це означає, що кожна гривня, інвестована в придбання нового вітчизняного вантажного вагону, сприяє зростанню вітчизняної економіки на 3 грн.
“Отже, кожна тисяча побудованих в Україні вагонів означає споживання приблизно 25 тис. т прокату та іншої металопродукції”, – додають у GMK Center.
Повідомляється, що збільшення або зниження обсягів вагонобудування веде до аналогічної динаміки металоспоживання.
[democracy id=”12″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики