Новини, Укрзалізниця

В Укрзалізниці розповіли про збої у роботі системи онлайн-продажу квитків

Укрзалізниця вже кілька днів ліквідовує збої у роботі системи онлайн-продажу квитків. Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу компанії.

В УЗ уточнили, хто стоїть за атаками на ІТ-інфраструктуру товариства. «Ми — мішень для кібератак мишебратьєв. І не тільки сервери УЗ, а й найбільші провайдери мобільного зв’язку, телефонії та інтернету», — наголосили у пресслужбі.

Водночас запевнили, що дані на серверах цілі, а поїзди продовжують рух. «Але ми були змушені «закрити» принаймні на сьогодні (2 травня, — ред.) наш booking для трафіку з-поза меж України. Також страждає гаряча лінія та онлайн-підтримка, але удар тримає. Ну і нерви наших пасажирів, за що просимо вибачення», — зауважується у дописі.

Аби нівелювати складнощі для пасажирів, на вокзалах Укрзалізниці наразі працює максимальна кількість касирів. Водночас наразі ІТ-фахівці працюють над вдосконаленням застосунку.

«Через booking та чатботи продажі теж проходять, а якщо вже ваш платіж зависне — гроші буде повернено через 3–10 банківських днів, залежно від банку», — пояснили у пресслужбі УЗ.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також