Ціна доставки вапнякової продукції залізницею постійно збільшується й уже досягла приблизно двох третин від кінцевої ціни продукту. Про це в коментарі журналісту Rail.insider розповів виконавчий директор Української асоціації вапнякової продукції (УАВП) Роман Гладуненко.
За словами Гладуненка, серед інших логістичних проблем галузі – нестача або ж неефективне використання рухомого складу Укрзалізницею.
“Так, щодо залізниці є питання щодо наявного складу: нестача вагонів, тягового складу, рухомого складу. Але потрібно розуміти, що навіть при неіснуючих потужностях, при наявній техніці можна її використовувати більш ефективно”, – сказав він.
Принесення однієї галузі в жертву іншій – ще одна проблема вапнякової галузі. За словами Гладуненка, особливо важким для преевезень вантажів є період жнив та активних відвантажень на експорт зернових.
Як члени асоціації борються із логістичними труднощами – дивіться у відео:
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики