Електровоз вперше пройшов дільницею від станції імені Тараса Шевченка до Сміли. Про це на своєму Telegram-каналі написав очільник Черкаської облдержадміністрації Олександр Скічко, передає Rail.insider.
Зазначений майже 7-кілометровий перегін — частина дільниці від Черкас до станції імені Тараса Шевченка, електрифікація якої розпочалась у серпні. Протяжність лінії становить 30 км.
Тестовий рейс проведено 29 грудня для визначення технічного стану готовності новозбудованої контактної мережі цієї дільниці.
Наразі тривають роботи на дільниці від станції Сміла до Білозір’я.
За словами в. о. головного інженера Шевченківської дирекції залізничних перевезень Василя Романька, 1 березня планується закінчити роботи з електрифікації на лінії Черкаси—імені Тараса Шевченка регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» та запустити електропоїзди із Черкас до столиці. Час у дорозі — приблизно 3 години.
Як зауважили у пресслужбі Укрзалізниці, роботи з електрифікації перегону імені Тараса Шевченка—Сміла здійснені за участі працівників Знам’янської, Помічнянської та Шевченківської дистанцій електропостачання регіональної філії «Одеська залізниця» та філії «Енергоремтранс» АТ «Укрзалізниця». У межах виконання робіт було встановлено 120 опор та змонтовано майже 7 км контактної мережі.
Загалом було задіяно 5 автомотрис, 3 будівельні комплекси (кран і будівельна установка). Щодня до робіт на дільниці залучалося до 50 залізничників.
Окрім того, уже встановлено 650 опор у напрямку Черкас.
Нагадаємо, що у межах «Великого будівництва» за два роки планують електрифікувати 500 км колії.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики