Група Ferrexpo у січні-червні 2021 року наростила залізничні відправлення продукції в бік Євросоюзу на 69,1% порівняно з аналогічним періодом 2020 року — до 1,9 млн тонн. Відправлення продукції в напрямку портів, навпаки, впали на 23,8% — до 3,8 млн тонн. Про це пише railinsider з посиланням на gmk.center.
Загалом за півроку із залізничної станції Золотнишине відправлено 5,7 млн тонн залізної руди. Це на 6,3% менше, ніж за січень-червень 2020 року.
Основний обсяг продукції був відправлений в порт «Південний» через станції:
- Берегова — 223,1 тис. тонн (на 89,3% менше, ніж у січні-червні 2020 року);
- Чорноморська — 3,6 млн тонн (+23,9%).
У червні відправлення продукції на станцію Берегова для держстивідора «Південний» не здійснювалися.
Меншу частину продукції відвантажили у напрямку Євросоюзу через станції:
- Батьово — 468,2 тис. тонн (на 14,2% більше, ніж у січні-червні 2020 року);
- Ізмаїл — 556,5 тис. тонн (+100,8%);
- Чоп — 784,2 тис. тонн (+86,7%);
- Ужгород — 133,2 тис. тонн (+222,1%).
Частка залізничних відправлень продукції на далекі ринки (через станції Берегова, Чорноморська) за підсумками шести місяців становила 66,1%. Відправлення у бік Євросоюзу (станції Батьово, Чоп, Ізмаїл, Ужгород) за цей період становили 33,9% від загального обсягу перевезеної продукції.
Як повідомлялося раніше, група Ferrexpo в січні-квітні 2021 року скоротила залізничні відправки продукції в бік морських портів на 26,3% порівняно із січнем-квітнем 2020 року — до 500 тис. тонн.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики