Британський оператор First Trenitalia – спільне підприємство компаній FirstGroup і італійської Trenitalia – обрав Hitachi Rail постачальником 23 міжміських поїздів, які в міру надходження будуть виконувати перевезення по магістралі Західного узбережжя Великої Британії під брендом Avanti West Coast. До 8 грудня 2019 року перевезення на цьому напрямку виконувала компанія Virgin Trains, яка володіла відповідною франшизою з 1999 року, повідомляє журнал “Железные дороги мира”.
“Hitachi Rail побудує для First Trenitalia на своєму заводі в Ньютон-Айкліф на північному сході Англії 10 семивагонних електропоїздів і 13 п’ятивагонних поїздів з комбінованим приводом, живлення якого здійснюється від контактної мережі або дизель-генератора. У семивагонному поїзді передбачено 453 місця для сидіння, у п’ятивагонному – 301. Потяги будуть вводити в експлуатацію починаючи з 2022 року. Усі вони розраховані на швидкість 200 км/год і замінять наявний парк поїздів серії 221 Voyager, виготовлених компанією Bombardier”, – ідеться в повідомленні.
Як зазначається, у поїздах, виготовлених Hitachi Rail з комбінованим приводом, встановлять дизелі, у яких викиди твердих часток зменшені на 90%, а двоокису азоту – на 60% у порівнянні з експлуатованим нині рухомим складом.
Крім того, новий оператор має намір модернізувати 56 експлуатованих поїздів Pendolino, виготовлених Alstom.
Весь парк поїздів буде обслуговуватися спільно персоналом компаній Hitachi Rail і Alstom в депо Окслі поблизу Вулвергемптона.
[democracy id=”20″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики