Бізнес позитивно відреагував на ідею партнерства «Укрзалізниці» та Deutsche Bahn – Криклій
Укрзалізниця, Новини

Криклій розповів про бачення міністерства щодо концесії залізничних вокзалів 

Міністр інфраструктури Владислав Криклій розповів в інтерв’ю daily.rbc.ua про пропоновану міністерством модель концесії залізничних вокзалів.

“Це буде, найімовірніше, як нам рекомендує наш партнер Світовий банк, IFC, у форматі 1+1: тобто один великий вокзал і один менший вокзал. Тоді ми можемо знаходити стратегічного концесіонера, який зацікавлений у великому вокзалі. Маленький йому буде у донавантаження”, – заявив міністр.

Наразі, за словами міністра, усі раніше відібрані шість вокзалів готуються до концесії, включаючи київський вокзал. Передача їх в концесію дозволить досягти низки цілей:

  • “Перша – щоб вокзали розвивалися і ставали торговельно-розважальними зонованими комплексами, які будуть забезпечувати всіма сервісами та зручностями пасажирів, що зараз неможливо робити”.
  • “Друга – це прозорі надходження від цих вокзалів. Бо зараз різноманітні корупційні прояви можуть бути й міністерство не може за цим слідкувати, за цим компетентні органи слідкують”.
  • “Третя – це насправді є непрофільним активом. І коли ми говоримо про якусь оптимізацію чисельності людей, то це один із найкращих сценаріїв, коли приходить концесіонер, як у нас відбувається на прикладі портів, і він відразу бере на себе зобов’язання в тому числі і щодо працівників, що вони залишаться в нього працювати”.

Криклій анонсував, що конкурси оголосять уже цього року, а ось сама передача може затягтися.

“Ми плануємо зараз київський з вінницьким вокзалом. Потім у нас Миколаїв, Дніпро, Харків і Чоп. Щодо цих об’єктів ще вивчаємо, як краще їх можна скомплектувати у цьому форматі 1+1. Можливо, Чоп буде йти у парі зі Львовом, бо це логічніше, зважаючи на локацію”, – резюмував міністр.

Нагадаємо, Криклій у розмові зі журналістами розповів про стан експерименту з “приватної тяги”.

Читайте також