Данська Maersk запустила залізничний маршрут з Китаю до Туреччини
Міжнародні новини, Новини

Maersk фіксує фінансові рекорди другий квартал поспіль

A.P. Moller-Maersk опублікував фінансові показники за другий квартал та перше півріччя 2021 року. Показники другого кварталу (як і першого) є рекордними, і це вже дванадцятий поспіль квартал, коли виручка компанії зростає. Про це пише Rail.insider із посиланням на SeaNews.

«Позитивні результати зумовлені як виняткової кон’юнктурою в сегменті Ocean, де затори в портах і вузькі місця продовжують сприяти зростанню ставок, так і суттєвим прогресом у реалізації нашої стратегічної програми трансформації. Виняткова виручка і великий обсяг грошового потоку дають нам змогу інтенсифікувати трансформацію та інвестувати у розвиток, зокрема шляхом придбання Visible SCM і B2C Europe», — прокоментував підсумки кварталу CEO A.P. Moller-Maersk Сорен Скоу.

У другому кварталі виручка збільшилася на 58,2% (до 14,2 млрд доларів), головним чином за рахунок зростання у сегменті Ocean. Показник EBITDA виріс майже в 3 рази (до 5,06 млрд доларів), операційний прибуток — в 5,4 раза (до 4,1 млрд доларів), прибуток до оподаткування — в 7,5 раза (до 3,9 млрд доларів). Чистий прибуток A.P. Moller-Maersk становив 3,7 млрд доларів, що в 8,5 раза вище, ніж роком раніше.

У сегменті Ocean виручка в першому кварталі збільшилася в 1,7 раза (до 9,8 млрд доларів) за рахунок зростання фрахтових ставок і обсягів, а також на тлі низької бази 2020 року. Показник EBITDA виріс в 3,2 раза (до 4,4 млрд доларів), операційний прибуток — у 6,5 раза (до 3,6 млрд доларів).

Обсяг перевезень збільшився на 15% — до 6,7 млн TEU. Найсуттєвіше зросли внутрішньорегіональні перевезення — на 22,6%. Обсяги на трейді Північ—Південь збільшилися на 15,7%, на трейді Азія—Європа — на 11,4%. Водночас порівняно з другим кварталом 2019 року обсяги були на 3,1% нижче.

Середня величина фрахтової ставки була в 1,6 раза вище, ніж у другому кварталі 2020 року, і становила 3038 доларів за навантажений 40-футовий контейнер. Як пояснюють у компанії, контракти подовжувалися за вищими ставками, а ставки за короткостроковими контрактами підвищувалися на хвилі зростання попиту, заторів і вузьких місць.

Станом на кінець кварталу флот Maersk складався із 306 власних і 412 зафрахтованих суден сумарною місткістю 4,1 млн TEU.

У сегменті Logistics & Services виручка в другому кварталі зросла на 38,2% (до 2,2 млрд доларів), у сегменті Terminal & Towage —  в 1,3 раза (до 1,15 млрд доларів), у сегменті Manufacturing & Others — на 8,9% (до 344 млн доларів).

Як повідомлялося раніше, компанія Maersk інтегрує залізницю у ланцюжок доставки великих компаній.

Читайте також