Під залізницею на латвійсько-білоруському кордоні з’явився металевий тунель. Його проклали за кілька днів, на цей час було припинено рух вантажних поїздів. Про це пише Rail.insider із посиланням на Delfi.lv.
Наразі усередині ведуться роботи над покриттям, яке допоможе прикордонникам оперативно переміщуватися тунелем на квадроциклах та інших транспортних засобах.
Довжина тунелю — 30 м, ширина — 4,6 м, висота — 3,6 м. Конструкція із залізних пластин була виготовлена заздалегідь і доправлена залізницею. При монтуванні задіяли особливий підйомний кран.
Роботи з монтування конструкцій вели чотири доби без перерви, щоб якнайшвидше відновити вантажне залізничне сполучення Даугавпілс—Полоцьк. У роботах брали участь вісім інженерів та понад 25 робітників.
Це одна з найфункціональніших інженерно-технічних конструкцій такого типу, заявив голова правління державного акціонерного товариства Valsts nekustamie īpašumi Ренарс Гришкевичс.
«Наша мета — створення сучасної інфраструктури, призначеної для захисту кордонів. Це означає нові інженерно-технічні рішення», — розповів він. За його словами, тунель допоможе прикордонникам оперативно реагувати на все, що відбувається поблизу залізниці.
Як повідомлялося раніше, тунель на дні моря між Фінляндією та Естонією стане продовженням Rail Baltica.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики