На «АрселорМіттал Кривий Ріг» став до роботи маневровий тепловоз ТЕМ7 № 46. Він проходив модернізацію на Миколаївському тепловозоремонтному заводі. Про це пише Rail.insider із посиланням на корпоративну газету «Металург».
Через складні умови роботи (під великим кутом нахилу та на низькій швидкості) у «гірничих» локомотивів швидше зношуються дизельний двигун, а також гальмівна та охолоджувальна системи. З такими «діагнозами» у січні 2022 року ТЕМ7 № 46 вирушив на модернізацію до фахівців Миколаївського тепловозоремонтного заводу. Попри всі складнощі, спричинені повномасштабним вторгненням РФ, фахівці вчасно виконали модернізацію тепловоза. Вже у червні цього року він повернувся до роботи.
«Якщо людина у 30 років перебуває у повному розквіті сил, то для тепловоза, якому за паспортом 32, — це вже дуже поважний вік. Дається взнаки його важка робота у складних умовах. Наші тепловози переважно «поважного» віку і працюють практично цілодобово просто неба, вантажі ними перевозяться чималенькі. Тому й ремонтувати їх доводиться часто, бо не витримують, «хворіють», — пояснив заступник начальника локомотивної служби УЗТ ГД Анатолій Маціборський.
Керівник наголосив, що модернізований ТЕМ7 — це «вже геть інша справа». Зі старого на ньому залишилися хіба що ходова частина та форма кузова, рама і колеса.
«Електричні частини локомотива, системи охолодження та живлення повітряної магістралі тепер працюють із застосуванням нових технологій. З тепловоза фактично прибрані всі вузли, які найчастіше виходили з ладу. Тепер він обладнаний сучасним дизельним двигуном компанії АВС (Бельгія), новітньою системою управління двигуном, новим роторно-пластинчатим компресорним агрегатом Mattei (Італія) з моторесурсом 100 тис. мотогодин, а також мікропроцесорною системою управління локомотивом. Нова машина перевозить більше вантажів, а пального витрачає менше. Заощадження лише на пальному становлять до 30% на місяць, принаймні такими є перші результати», — додав Анатолій Маціборський.
Покращені й умови роботи локомотивної бригади. Так, у кабіні встановлені клімат-контроль, мікрохвильова піч, холодильник, антивібраційне крісло. Також змінена і система керування локомотивом — на електронне сенсорне табло у кабіні машиніста виведені практично всі параметри роботи тепловоза. Зручна система LED-освітлення є економічною та надійною, а нова відеосистема суттєво розширює площу огляду попереду та ззаду локомотива, що дає змогу працювати безпечно. Також завдяки оновленню суттєво зросте термін експлуатації локомотива.
Як повідомлялося раніше, у шахтоуправлінні «АрселорМіттал Кривий Ріг» побудували депо під землею.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики